پورشه 911 Carrera S !!!!!!!!!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پورشه 911 Carrera S !!!!!!!!!
نوشته شده در پنج شنبه 13 تير 1392
بازدید : 1376
نویسنده : SINA

 همزمان با ورود مدل جدید افسانه پورشه یعنی پورشه 911 به بازار جهانی شرکت معین موتور ( نمایندگی پورشه در ایران ) دست به کار شد و اقدام به وذود تعدادی از این خودروی افسانه ای به کشورمان کرد و من هم گفتم عکس و توضیحات مربوط به این خودروی افسانه ای رو در اختیارتون قرار بدم .


911 جدید تفاوت فاحشی با نسل قبلی خود کرده است شاید در نگاه اول نتوانید این تفاوتها را برشمارید , اولین تغییر مهم این محصول افزایش فاصله 100 میلیمتری محورهای جلو و عقب آن  است , همچنین تغییر اساسی در موتور این خودرو است که موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر خطی آن به موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر خطی با پاشش مستقیم سوخت تبدیل شده است و توان 400 اسب بخار یعنی 100 اسب بخار بیشتر از نسل قبلی را تولید میکند که این موتور با گیربکس فوق پیشرفته PDK ترکیب بی نظیری را بوجود آورده است که در مدت 4.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست میابد .

باید به پورشه 911 Carrera S به عنوان سریع ترین خودروی وارد شده به کشور خوش آمد بگوییم .


 


:: موضوعات مرتبط: مطالب , مطالب ماشین , ,
:: برچسب‌ها: ماشین های سوپر اسپرت خارجی , ماشین , اسپرت , لامبرگینی , پورشه , بنتلی , هامر , هیوندا , عکس ماشین , دانلود عکس ماشین , خوابیده , فول اسپرت , بوگاتی , ماشین های اسپرت خفن , گذر موقت , اسپرت ایرانی , مازراتی , پورشه 911 , BMW , 2013 , بنز , استون مارتین , فراری , , پورشه 911 در ایران , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: